Antiche Patine / Patina Minerale

0 بررسی
موجود در انبار

دسته محصول: مینرال mineral

توضیحات

شستشوی رنگ سیلیکات برای بسترهای معدنی داخل و خارج از منزل
پاتینا ماینرال یک وسیله نقلیه شفاف ، با پایه سیلیس کلوئیدی است ، که به طور مناسب با باندهای آلی و آبرسان های مخصوص اصلاح شده است. پاتینا ماینرال روی بسترهای معدنی مانند CalceCruda ایده آل است. اثر کروماتیک شبیه شستشوی رنگهای عتیقه معمولی برای سیستمهای معدنی است ، با امکان بدست آوردن تن و سایه رنگ بر اساس تکنیکها و رنگهای اعمال شده. فرمولاسیون خاص پاتینا ماینرال باعث می شود نفوذپذیری بخار زیاد حاصل شود ، که با مقاومت خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش و عوامل جوی همراه است.
پاتینا ماینرال بیانگر بیان “Novacolor” رویکرد سبز “است. برای کاهش “ردپای کربن” ، پاتینا مینرال با یک چسب مخصوص فرموله می شود. براساس “رویکرد تعادل جرم” ، مواد اولیه فسیلی در تولید با زیست توده پایدار جایگزین می شوند.
پاتینا ماینرال بیانگر تعهد Novacolor به پایداری محیط زیست است. برای کاهش
“ردپای کربن” ، پاتینا ماینرال با یک چسب مخصوص ، ساخته شده از زیست توده پایدار ساخته شده است ، که جایگزین مواد اولیه فسیلی است. این به لطف یک سیستم فنی و تولیدی به نام “رویکرد تعادل جرم” دارای مجوز REDcert² امکان پذیر است.

 

[maxbutton id=”1″ url=”http://www.novacolor.it/download_file.php?u=aHR0cHM6Ly9kbXMuc2FuLW1hcmNvLmNvbS9JbWFnZXMvQ2F0YWxvZy9BcnRpY2xlcy9BdHRhY2htZW50cy9FTl9uMzY4X3BhdGluYS1taW5lcmFsZV9CUl8yMDE3MDUyOV8xNTE5MzQucGRm&f=EN_n368_patina-minerale_BR_20170529_151934.pdf&e=1″ ]



برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرجان سقف از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

بررسی

هیچ نقد و بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که نطرتان را درباره این محصول اعلام میکنید... “Antiche Patine / Patina Minerale”